ابلاغ قانون حمایت از هنرمندان صنایع دستی
نوشته شده توسط : ادمین

حسن روحانی،رئیس جمهور اسلامی ایران، طی نامه ای به وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، «قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی» را که در جلسه علنی بیست و ششم دیماه ۹۶ در مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۱۸ بهمن ۹۶ به تایید شورای نگهبان رسیده بود برای اجرا ابلاغ کرد.

اعلاشویی-قالیشویی-شستشوی فرش- قالیشویی آنلاین-قالیشویی تهران-قالیشویی کرج

گفتنی است با پیگیری های مستمر وزارت صنعت، معدن و تجارت (مرکز ملی فرش ایران)، در بندهای متعددی از این طرح که به قانون تبدیل شد، به فرش دستباف نیز توجه شده است و برای اجرایی شدن آن باید آیین نامه ظرف مدت شش ماه پس از ابلاغ، توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و وزارت صنعت، معدن و تجارت تهیه و به تصویب هیأت وزیران برسد.

تکلیف دولت به اجرای قانون بیمه اجتماعی قالیبافان و شاغلان صنایع دستی و نیز اینکه عدم حضور در ساعت معین در محل کار نمی تواند مبنای قطع بیمه قالیبافان قرار گیرد از جمله بندهای این قانون است.

منبع: مرکز ملی فرش ایران

 

مشتریان عزیز در نظر داشته باشید. که خدمات آنلاین قالی شویی از قبیل قالیشویی آنلاین و مبل شویی و خشکشویی مبلمان آنلاین با ۲۰% تخفیف ارائه می گردد. ارائه خدمات ما در سراسر تهران صورت می گیرد.
شعبه قالیشویی کرج و قالیشویی تبریز ما آماده برای ارائه خدمات به شما دوستان عزیز می باشد.

….. دپارتمان تحقیق و توسعه شرکت قالیشویی ادیب

 

 

, , , , , , , , , ,




:: برچسب‌ها: قالیشویی , قالی شویی , قالیشویی آنلاین , شستشوی فرش , شستشوی مبل , خشکشویی مبلمان , اعلاشویی , اعلا شویی , قالیشویی تهران , قالیشویی خوب ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: